سن مناسب برای شروع برنامه نویسی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

شما می توانید دانش خود را به اشتراک بگذارید ، به عنوان مثال در دوره های برنامه نویسی. در Coders Lab ، ما در حال استخدام برنامه نویسان با تجربه چندین ساله به عنوان مدرس هستیم. در این مرحله ، بازار را سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  تماشا خواهید کرد تا در جریان موارد جدید قرار بگیرید. به شما این امکان را می دهد که برای پروژه هایی که مدیریت خواهید کرد راه حل های مناسب را پیشنهاد دهید. شما به توسعه دهندگان خردسال خواهید آموخت سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  که همیشه برای بهبود کد وجود دارد.

 

قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک برنامه نویس شوید ، به این فکر کنید که آیا از یادگیری مادام العمر ، یعنی یادگیری مادام العمر راضی هستید؟ چیزی دائماً در صنعت IT در حال تغییر است ، بنابراین شما باید برای آموزش مداوم آماده باشید.

 

 

4- برای شروع با کدام زبان برنامه نویسی بهتر است؟

هیچ یک از زبان های برنامه نویسی خاص سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  وجود ندارد که برای مبتدیان بهترین باشد تا یاد بگیرند. اما برخی از اصول اولیه برای شروع وجود دارد. این در مورد HTML است.

 

HTML به عنوان یک زبان برنامه نویسی نیست ، زیرا ما دستورالعمل های محاسباتی را ارائه نمی دهیم. خیلی ساده تر است. HTML یک زبان نشانه گذاری است و فقط برای توصیف محتوای یک صفحه وب استفاده می شود. برچسب ها "آجر" هستند که ما از آنها یک وب سایت ایجاد می کنیم. به عنوان مثال ، ما می توانیم یک دستورالعمل بنویسیم که به صفحه می گوید شامل یک هدر ، منو ، لیست مقاله و پاورقی باشد. همچنین می توانیم ایرانیان سایبر  رنگها یا اندازه  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  حروف را مشخص کنیم. عالی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟

 

HTML اصول نوشتن کد را به شما می آموزد و طعم برنامه نویسی را به شما می بخشد. قبل از شروع یادگیری زبان برنامه نویسی ، بررسی کنید که آیا دوست دارید پروژه های ساده با HTML ایجاد کنید.

 

قوانین ذکر شده در اینجا تقریبا بدون در نظر گرفتن زبان یکسان است ، اما اگر می خواهید ببینید کدام زبان برنامه نویسی را برای یادگیری انتخاب کنید ، این ویدیو را ببینید. در هر صورت ، بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که دقیقاً چه چیزهایی را یاد خواهید گرفت ، سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  تا از یک موضوع به موضوع دیگر نپردازید.

 

یادگیری برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم؟

در ابتدا ، باید به طور جدی در نظر بگیرید که در چه زمینه ای می خواهید در زمینه فناوری اطلاعات پیش بروید. فناوری هایی که باید بیاموزید و اینکه به عنوان یک توسعه دهنده آینده چه کار خواهید کرد ، به این بستگی دارد. به عنوان مثال ،سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  اگر می خواهید به عنوان یک توسعه دهنده جلویی کار کنید ، یعنی در ایجاد وب سایت و برنامه های وب کار کنید ، باید یادگیری برنامه نویسی را با JavaScript شروع کنید ، قبلاً HTML و CSS را یاد گرفته اید. اگر شغلی را به عنوان توسعه دهنده عقب انتخاب می کنید ، باید زبانهای پشتیبان مانند جاوا را بیاموزید. در ابتدا ممکن است تصمیم گیری در مورد جهت شما دشوار باشد ، بنابراین مشاور شغلی ما برای کمک به دانشجویان آینده Kodilla در انتخاب مسیر صحیح شغلی در دسترس است.

 

همچنین نگاه کنید به: مسابقه - کدام زبان برنامه نویسی برای شما مناسب است

 

چگونه می توان یادگیری برنامه نویسی را زمانی آغاز کرد که مسیر سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  را انتخاب کرده اید؟ اکنون باید تصمیم بگیرید که چگونه یاد بگیرید. مکانهای رایگان و پولی برای یادگیری وجود دارد و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای روشن شدن این موضوع ، لیستی تهیه کرده ایم که محبوب ترین راه های یادگیری را توصیف می کند.





:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: